
Najczęściej zadawane pytanie (FAQ)
USŁUGA NA POSIŁEK
Na posiłek to odpowiedź na potrzeby tych, którzy lubią gotować, a nie wymyślać i kompletować składniki. To gotowe propozycje zdrowych, zbilansowanych posiłków, opracowane z udziałem dietetyka oraz skrzynki pełne świeżych produktów, potrzebnych do ich przygotowania. To spotkanie wpół drogi między zamiłowaniem do wspólnego gotowania, a wymaganiami codzienności. Przygotowane paczki wraz przepisami i instrukcją dostarczymy do Ciebie do domu lub będziesz mogła/mógł odebrać osobiście z naszego lokalu.
Na posiłek to bardzo intuicyjna usługa, która ma na celu ułatwić i umilić Ci życie.
– My wymyślamy i proponujemy zestawy składników potrzebnych do przygotowania posiłków.
– Ty wybierasz i zamawiasz paczkę składników według Twoich preferencji.
– My kompletujemy dla Ciebie zestaw potrzebnych składników tak, aby Twoja dieta była zdrowa, smaczna i zbilansowana. Załączone przepisy w paczce obiadowej krok po kroku, przystępnie przeprowadzą Cię przez bezstresowe gotowanie. Twoje gotowanie będzie proste, bo wszystkie przepisy są przetestowane i sprawdzone przez nas. Jeśli nie lubisz niektórych składników, lub masz alergię proponujemy Ci zamienniki. Pozostałe paczki z luźnymi propozycjami zapewnią Ci składniki do gotowania i zaproszą w kulinarną podróż inspirującą do odkrywania nowych smaków i możliwości.
– Ty tylko gotujesz i cieszysz się posiłkiem.
W zakładce Moje Konto możesz łatwo administrować Twoje zakupy i decydować jak często i kiedy paczki mają być dostarczone.
Przy pierwszym zamówieniu masz możliwość zamówić zakupy jednorazowo lub wybrać subskrypcję. Subskrypcja oznacza, że będziesz otrzymywał/a dostawę wybranej paczki co tydzień lub co dwa tygodnie. Nasza subskrypcja nie jest wiążąca i możesz wstrzymać dostawy (np. w okresie urlopowym), odwołać nadchodzącą dostawę, lub anulować subskrypcję, gdy zajdzie taka potrzeba. Jedyne o czym potrzebujesz pamiętać to, że zmiany muszą być dokonane najpóźniej 7 dni przed przewidzianą dostawą. Zakupy dostarczamy w piątki i soboty w zależności od lokalizacji. Trzy dni przed dostawą otrzymasz mail z przewidzianym menu i ze szczegółami dostawy.
Paczka zawiera składniki potrzebne do wykonania posiłków i dokładną instrukcję lub luźniejszą propozycję przygotowania posiłku, w zależności od wybranego zestawu. Zakładamy, że niektóre składniki będziesz mieć w domu na przykład: olej, sól, cukier, pieprz.
– Paczka obiadowa
– Paczka śniadaniowa
– Paczka improwizacyjna
– Paczka sezonowych warzyw i owoców
W Na posiłek zależy nam na najlepszej jakości produktów i usług. Wszystkie produkty są sprawdzane i pakowane ręcznie. Mogą jednak wystąpić błędy, szybkie dojrzewanie lub wstrząsy podczas transportu. Jeśli coś jest nie tak z dostarczonymi zakupami, jeśli brakuje jakiegoś towaru lub jesteś niezadowolona/y z samej dostawy, możesz złożyć reklamację. Najłatwiej to zrobić przez zakładkę Moje Konto, w zakładce Reklamacja. Prawo do reklamacji powstaje, gdy produkt jest wadliwy, nie spełnia wymagań jakościowych lub z innego powodu nie nadaje się do spożycia.
Subskrypcja zostaje zawarta na czas nieokreślony, czyli bezterminowo. Masz możliwość rezygnacji z Subskrypcji w dowolnym czasie.
Subskrypcja polega na tym, że w każdym tygodniu obowiązywania Subskrypcji, otrzymujesz wybraną przez siebie paczkę. Subskrypcję możesz zamówić z dostawą raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie. Masz możliwość Subskrypcji więcej niż jednej paczki.
W każdym tygodniu obowiązywania Subskrypcji, w każdy poniedziałek poprzedzający dostawę, z Twojego rachunku bankowego, będzie pobierana cyklicznie subskrypcyjna kwota odpowiadająca cenie Paczki zamówionej przez Ciebie.
W przypadku rezygnacji po pobraniu opłaty subskrypcyjnej i przed dostawą Paczki w ramach opłaty, przyjmujemy takie Zamówienie do realizacji, jako ostatnie Zamówienie realizowane w ramach Subskrypcji.
W celu zrezygnowania z Subskrypcji, potrzebujesz kliknąć w Panelu Klienta przycisk ”Zrezygnuj”. W celu wznowienia Subskrypcji, potrzebujesz kliknąć w Panelu Klienta przycisk ”Wznów”. Wznowienie opiera się na tych samych warunkach Subskrypcji sprzed rezygnacji (tj. rodzaju Paczki, ilości osób, ilości składników, dni i adresu dostawy). Wznowienie Subskrypcji po wcześniejszej rezygnacji będzie możliwa po upływie 14 dni od daty dostawy ostatniej Paczki w Subskrypcji z której zrezygnowano.
Masz możliwość samodzielnej zmiany dnia dostawy i adresu dostawy Paczki w ramach Subskrypcji w Panelu Klienta.
PŁATNOŚCI
Nie. Za Paczkę możesz zapłacić tylko przedpłatą poprzez płatności elektroniczne (karty płatnicze, Blik, Przelewy24) w momencie składania zamówienia.
Nie. Nasze dostawy są zawsze bezpłatne. Masz również możliwość osobistego odbioru paczki w naszej siedzibie w Milanówku, przy ul. Piłsudskiego 33 w wyznaczonych dniach i godzinach. Odbiór osobisty jest dodatkowo premiowany bukietem świeżych ziół lub pęczkiem włoszczyzny.
KLUB LOJALNOŚCIOWY
W naszym Klubie Lojalnościowym zbierasz punkty za każde zakupy lub inne działania, za które jesteśmy Ci wdzięczni i chcemy Ci podziękować. Zebrane punkty możesz zamieniać na rabaty lub premie, w zależności od ilości zebranych punktów. Klub Lojalnościowy znajdziesz w sekcji Moje Konto, gdzie sprawdzisz ilość punktów, możliwych rabatów, premii oraz więcej informacji na temat Klubu Lojalnościowego.
Tak, oczywiście. Karta podarunkowa na zakupy w Na posiłek to świetny i doceniany prezent. Więcej dowiesz się pod zakładką Karty Podarunkowe na Stronie Internetowej.
Możesz skorzystać z karty podarunkowej, rejestrując się na Stronie Internetowej i wprowadzając kod karty podarunkowej. Jeśli jesteś już klientem Na posiłek, kod karty podarunkowej musi zostać zarejestrowany w zakładce Kody Rabatowe w Moje Konto. Następnie kolejna faktura zostaje pomniejszona o kwotę wynikającą z kodu karty podarunkowej.
DOSTAWY I TRANSPORT
W zależności od lokalizacji, dostawy są realizowane w piątki (w godz. 17.00-22.00) lub soboty (9.00-20.00).
Dostawy realizowane są przez usługę kurierską DPD Foods. Przed dostarczeniem paczki otrzymasz informacje o czasie jej dostarczenia oraz dane kontaktowe kuriera. Szczegóły dostawy ustalisz bezpośrednio z kurierem.
Wszystkie paczki są pakowane z zachowaniem łańcucha chłodniczego. Paczki dostarczane są za pośrednictwem samochodów chłodni we współpracy z DPD Foods.
Aktualnie dostarczamy lokalnie, pod Warszawą, w Warszawie i powiatach granicznych. Kod pocztowy pozwala nam zweryfikować czy jesteśmy w stanie dostarczyć zakupy pod Twój adres. Jeśli na chwilę obecną nie prowadzimy dostaw do Twojego miejsca zamieszkania, nie zniechęcaj się i zaglądaj od czasu do czasu naszą stronę internetową, do zakładki „Sprawdź dostępność usług”, bo być może niedługo pojawimy się z dostawami również w Twojej okolicy.
Nie. Paczki są przygotowywane na indywidualne zamówienie, zawierają produkty o krótkim terminie przydatności do spożycia, są szczelnie zamknięte i po ich otwarciu nie można ich zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Możliwość zwrotu przysługuje jedynie, gdy reklamacja jest zasadna.
INNE
Do przygotowania większości dań potrzebujesz podstawowych przyborów kuchennych, tj. garnek, patelnia, blender, papier do pieczenia, piekarnik. Dodatkowo potrzebujesz podstawowych składników takich jak olej, sól, cukier, pieprz.
Nasze przepisy zostały opracowane i przetestowane przez nas same. Kasia opracowała posiłki pod kątem dietetycznym, przeliczyła ich kaloryczność i wartości odżywcze.
Zastrzegamy sobie prawo, w wyjątkowych przypadkach, do wymiany produktów wymienionych w zestawie na odpowiednie towary zastępcze. O takiej zmianie dostaniesz w porę informację. Może to mieć zastosowanie w przypadku braku surowców na rynku lub w przypadku konieczności wymiany lub wymiany oryginalnego składnika z innego powodu, np. aspektów środowiskowych, zmiany w zaleceniach żywieniowych. Jeśli błąd w zawartości paczki, względem przepisu jest ewidentny, odsyłamy do zakładki Reklamacja w zakładce Moje Konto.
Produkty w Na posiłek mają charakter zmienno-wagowy, dlatego waga wskazana w przepisie może różnić się od wagi faktycznej produktów w paczce. Wskazane ceny paczek są cenami bazującymi na porcjach. Wynika to ze sposobu pakowania składników u producentów i dostawców. Różnice w wadze produktów mogą wynieść do +/- 10%.
Paczki mogą zawierać alergizujące produkty takie jak orzechy, mleko krowie, jaja, soja, pszenica, czy ryby.
Jeśli chodzi o zawartość glutenu, czy białek mleka krowiego i innych ewentualnych alergenów opieramy się na własnych procedurach dostawców i ich własnym oznaczeniu poszczególnych produktów. Jesteś sam/a odpowiedzialna/y za zapoznanie się ze spisem treści oraz za samodzielną wymianę składników, które nie są odpowiednie do Twoich specjalnych potrzeb lub preferencji.
Daty przydatności do spożycia poszczególnych produktów są wskazane na opakowaniach. Jeżeli na opakowaniu z rybą lub mięsem nie widnieje data przydatności do spożycia, produkty należy spożyć w ciągu 48 godzin, najlepiej w kolejności najpierw ryba, następnie mięso. Produkty wrażliwe na temperaturę, są również odpowiednio zabezpieczone termicznie. Sugerujemy, aby dania były sporządzane w kolejności najpierw ryba, następnie mięso, a na koniec dania wegetariańskie.
Zapewnienie jakości i świeżości naszych produktów jest dla nas sprawą kluczową. Wybieramy produkty najświeższe i najlepszej jakości od sprawdzonych dostawców. Nasze produkty są zamawiane przez nas i dostarczane na bieżąco po otrzymaniu zamówienia, tuż przed rozpoczęciem dostawy do Ciebie. Paczki są pakowane w naszym zakładzie we wzorowych warunkach, spełniających najwyższe wymagania sanitarne Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Natomiast, ważne jest, aby pamiętać o tym, że sam/a ponosisz osobistą odpowiedzialność za bezpieczne przechowywanie i przygotowywanie surowców i żywności oraz utrzymanie ciągu temperaturowego z momentem otrzymania naszej paczki. Bliższe informacje na temat higieny żywności na stronie internetowej
https://www.pzh.gov.pl/serwisy-tematyczne/instytut-zywnosci-i-zywienia/ i https://ncez.pzh.gov.pl.
Zakupy są pakowane w kartony papierowe lub torby papierowe, spełniające wszystkie adekwatne atesty. Opakowania plastikowe stosujemy tylko, gdy jest do konieczne (np. gdy nasi dostawcy próżniowo pakują ryby i mięso). Gdy jest to tylko możliwe staramy się wykorzystywać biodegradowalne opakowania i w pierwszej kolejności wybieramy od naszych dostawców produkty zapakowanie w opakowania biodegradowalne. Dokładamy wszelkich starań, aby minimalizować ilość użytych opakowań. Kartony papierowe możesz wykorzystać w domu np. jako kartony przeprowadzkowe, do archiwum domowego lub na zabawki dla dzieci.
Ponieważ nasze składniki są zawsze świeże i niemrożone, zalecamy przygotowywanie posiłków w kolejności najpierw ryba, następnie mięso, a na koniec dania wegetariańskie. Jeśli zmienisz kolejność przygotowywanych posiłków lub będziesz zwlekać z ich zalecanym przygotowaniem, nie możemy zagwarantować świeżości i jakości produktów.